Gratis verzending binnen 7 dagen!
0
Toegevoegd in winkelwagen
    Je hebt artikelen in je winkelwagen
    Je hebt 1 artikelen in je winkelwagen
      Totaal

      Geeft terug

      Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, om te ruilen voor een ander artikel in de winkel of alleen krediet van de winkel ontvangen (als de artikelen in perfecte staat zijn ). In deze gevallen wordt geen restitutie aangeboden. Restituties worden alleen aangeboden als het product in slechte omstandigheden is ontvangen.

       

      Neem in beide gevallen contact op met onze klantenservice: info@oh-mybaby.com

       

      Belangrijk : zorg ervoor dat u het juiste artikel kiest (kleur, model, hoeveelheid, enz.), Omdat we u niet kunnen terugbetalen als u een verkeerde bestelling plaatst. Als u merkt dat u een verkeerde bestelling heeft geplaatst, laat het ons dan zo snel mogelijk weten (binnen 24 uur) en we kunnen het probleem mogelijk oplossen. Stuur ons een e-mail naar info@oh-mybaby.com  

      Op dezelfde manier, als het verzendadres dat u ons geeft bij het plaatsen van de bestelling verkeerd is, nemen wij geen verantwoordelijkheid voor het niet correct afleveren van het product.

      Controleer de bevestigingsmail die we u direct na het plaatsen van de bestelling hebben gestuurd. Als u zich realiseert dat u een fout heeft gemaakt bij het plaatsen van de bestelling, laat het ons dan zo snel mogelijk (binnen 24 uur) weten om het probleem op te lossen. Na 24 uur na voltooiing van de bestelling kunnen de gegevens en informatie niet worden gewijzigd.

      Annuleringen

       

      Bestellingen kunnen tot 24 uur na voltooiing zonder overlast worden geannuleerd. Na deze tijd wordt de bestelling automatisch verwerkt en kan deze niet meer worden geannuleerd.

      Verzendkosten

      U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten naar ons magazijn in Spanje voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.  

       

      Belangrijk : als u een artikel (en) meer dan € 50 verzendt, raden we u aan een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten, omdat we anders niet kunnen garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

       

      Klanttevredenheid is onze eerste prioriteit . Als u niet tevreden bent met uw artikel of als u nog vragen heeft over retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice: info@oh-mybaby.com